WSV de Eekhoorn

Informatie van W.S.V. "de Eekhoorn"

Landelijk wandelprogramma

Het landelijk wandelprogramma van de KWBN kost in de "losse" verkoop bij boekhandels, wandelbonden, etc. € 6,95.

Het programma kunt u ook bij onze vereniging kopen voor een bedrag van € 4,00.

U bespaart hiermee toch € 2,95. Een bedrag waarvoor u toch weer gauw een wandeltocht kunt lopen.

Wilt u in bezit komen van het landelijke wandelprogramma?

Neem dan contact op met het secretariaat, haal het op bij R. Claassen, Tarwestraat 45, Odiliapeel of vraag erom tijdens één van onze - vastgestelde - wandeltochten.

Kilometerboekje

Wie regelmatig wandelt kan voor een gering bedrag in het bezit komen van een kilometerboekje, een soort dagboek voor de wandelaar. Daarin kan worden bijgehouden waar hoeveel kilometers werden gelopen.

De organisatoren voorzien het boekje van een stempel en/of plaatje, de wandelaar kan er zijn belevenissen in noteren.

De gelopen afstanden worden in dit kilometer-boekje opgeteld en na 250 kilometer kan de wandelaar (tegen betaling) in het bezit komen van het Nederlands Wandelprestatie Kruis in brons.

Verdere prestatiekruizen zijn er bij totaalafstanden van 500, 750 en 1000 kilometer, daarna zijn er afstandsgespen verkrijgbaar voor 1500, 2000, 2500, 5000, 10.000 etc. kilometer.

Kilometerboekjes en de prestatiekruizen zijn op KWBN-wandeltochten en bij de overige bij de KWBN aangesloten wandelsportverenigingen te koop.

Uiteraard is het kilometerboekje ook bij onze vereniging te koop tegen een gering bedrag.

Iedereen kan meewandelen, dus wandel allen met ons mee.